Baseboll proffs?

Godmorgon!

Fick iaf sova till nästan 7 idag, med en liten uppvakning runt 5.30 där jag la honom bredvid och efter ett tag så somnade han om. Det var skönt :) Men så har jag drömt så konstiga drömmar inatt. En dröm om P och en annan dröm om Nathalie. Men jag tänker inte berätta vad dom handlade om, inget jag känner att jag vill skriva om.

Var upp till njur igår. Allt såg riktigt bra ut, hon som tog blodtrycket sa att det såg väldigt bra ut, inte ofta dom ser så bra blodtryck där. Bra för mig :) Proverna jag lämnat såg också bra ut så vi bestämde att vi ska ta 2 år mellan besöken nu. Men jag skulle ju självklart ringa upp dit om jag känner av något igen...

Snöar gör det idag med, när ska det sluta? Kommer ihåg förra april när jag kom ut från lasarettet då var det så varmt och skönt(och snö fritt), tyvärr känns det som att det inte kommer vara så det här året. Blääää



Vi har ett baseboll trä som står i köket( fråga mig inte vad det står där för), och när Robin går runt i gåstolen är han så himla nyfiken på den.




Kanske blivande baseboll proffs? Men då hoppas jag att vi bor i USA, annars tjänar han ju inga pengar så han kan ta hand om mig och P HAHA
Hockeyproffs hoppas vi på annars ;D



TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: