Babysim?

Idag blir det badning uppe på Lugnet med lill skrutten och stor skrutten ;D och så "lilla" syster Nathalie. Kan vara bra att ha någon med sig som håller i honom medan jag byter om... Och Robin tycker ju så mycket om henne, tror att hon kanske tycker om Robin lite också? :D Tydligen ville hon hellre följa med oss än att åka på födelsedagskalas, med det beror väl på vems kalas det är..?

Var ju ner på stan igår, Robin fick hänga på. Han var verkligen hur snäll som helst, men så hade han ju massa flickor att flörta med ;) Det var iaf riktigt trevligt och så fick vi veta att det är en till som ska ha barn. Åhh jag blir alltid lika glad när jag får höra sånt, vet inte varför egentligen men det är ju så mysigt med magen och sen den lill* bebisen. Tror nog att det blir en flicka där, men det får vi inte veta förrän i Augusti hur det blir med det...

Nu orkar jag inte skriva mer, så jag ska ge prinsen lite frukost!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå! var ni upp och badade? Tyckte Robin om och bada?

Kram

2010-02-07 @ 19:35:08 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bada låter mysigt. Här badas det på onsdagar, lite tråkigt att jag inte kan vara med bara.



Kram

2010-02-07 @ 20:38:57 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: