AAAAAaaaaaahhhhhhhh

Fortfarande riktigt ont i ryggen(svankeln), det går väl över någon dag :)

Idag kommer P's pappa hit, hans nya flamma var tydligen nyfiken på Robin (inte mig och P HAHA) och kanske att P's bror och tjej också kommer hit. Jag ska iaf baka en rulltårta tänkte jag, det är ju alltid godare med hembakat än köpt, tycker du inte det? Det frågade jag P igår men fick bara ett Jag vet inte, till svar. HAHA nu känner jag mig ju väldigt motiverad att baka. Eller något.

Igår kväll provade jag att lägga Robin utan att ge han tutten. Det gick bra, han somnade nästan på en gång och fick inte mat förrän 4.15 ca( Han vaknade några gånger under natten, men det gick bra att få han somna om med nappen och sidbyte bara). Nu ska vi köra såhär och så får vi se hur länge till det blir att jag ammar. Känns som att han kanske inte alls BEHÖVER tutten vid 4, men att jag tänker att det var längesen han åt, han är säkert hungrig. Kanske ska prova att få han somna om utan, någon morgon. När jag orkar...

Nää, nu ska jag göra allt som måste göras innan dom kommer:
♥ Robin ska ha frukost
♥ Robin ska ha en frukt innan sovdax vid 10.30
♥ Jag måste fixa mig lite, så jag inte ser ut som Frankenstein HAHA
♥ Baka rulltårta ( måste hinna svalna så chokladsmörkrämen inte smälter mellan)
♥ Bada lill skrutten
♥ Frukost till mig och P
♥ Robin ska ha lunch också

Och det är bara 3 timmar kvar innan dom ska dyka upp! AAAAhhhhh ;D


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie johansson

SV; nejdu syster yster!! det va jag (: ;D

2010-02-13 @ 12:28:17 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: