10 år sen!

Idag blir det en tripp ner på stan och möta upp mamma där, hon skulle köpa nå presentkort och jag skulle behöva köpa lite grejer, får se vad pengarna säger...

Inatt vaknade Robin 22.30, 01.30, 3,4,5 och vid 5 tyckte han att han sovit tillräckligt! Det tyckte däremot INTE jag så jag vände på mig och tillslut(efter ca 45 min kanske) så somnade han om till 7...

Igår ringde dom från något företag(kommer inte ihåg vad dom hette) och berättade att det är 10 år sen jag gick ut högstadiet så det börjar bli dax för återträff och nu letade dom efter en klassrepresentant, man behöver inte göra något. Det står bara ditt namn på brevet (inbjudan) som skickas ut till alla, med mailadress och telefonnummer. Om hälften eller fler kommer får man avgiften gratis annars får man det 30 kronor billigare( weeiiii ;D) Så jag offrade mig... Får se då om det blir någon mer än jag som kommer HAHAHA

Nää nu är det frukost time för Robin!


TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: