bilder från leklandet

Åhh va roligt vi hade det på leklandet! Dit kommer vi definitivt åka igen :)
Här kommer lite bilder :)


Efter en timme satt vi oss ner och drack lite, barnen åt lite frukt ↑



Rutchkana måste man ju åka ;D





Jag syns litegrann i hörnet, Robin och N*** busar :) Hon fick förresten massa kramar och pussar av Robin när dom kom för att hämta oss :)


Robin och M****




Jag bjuder på den här bilden av mig. Det är inte den bästa bilden som tagits av mig(men inte heller den sämsta), men anledningen till att jag visar den är pga att precis efter bilden togs så gjorde jag illa axeln. Så nu har jag ont ont i min stackars axel...

Robin (vi allihopa) busade hur mycket som helst idag, så inatt sover han nog som en klubbad säl ;D


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia, Emma och N.

Tack för idag!



Var jättekul :)



Måste vi definitivt göra om :)



Kramar Mia, Emma å N.

2010-12-28 @ 19:46:22 / URL: http://systrarnavirrpannor.blogspot.com
Postat av: Linda Olsson

Åh va kul! Ser ut som ni haft en toppendag! :D

KRamar

2010-12-28 @ 21:37:50 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: