trotsålder?

Jag hade inget roligt att berätta igår, därför var det ganska tyst härinne från mig... Robin gnäller efter nappen så fort han inte har den och han var på riktigt pissigt humör igår. Så när han sovit och ändå vägrat äta så klädde vi på oss och gick ut så han fick åka pulka. Sen ville han inte in :) Och då blev han gnällig igen, men det är som det är. Jag tror att han har hamnat i en trotsålder... Han vill inte göra något. Inte borsta tänderna, inte bada, inte klä på sig, inte byta blöjan, inte äta, inte åka bilen, inte åka vagnen, inte sova... Men vad gör det om 100 år? Hoppas det går över relativt snart bara. Men det hände iallafall en riktigt bra sak igår kväll. P fick lägga Robin för natten, det har inte hänt på över 1 månad nu tror jag... Så det var skönt :)

Idag tänkte jag ta en till tur med pulkan och sen när Robin ätit(om han inte vägrar) och sovit så ska vi åka upp till mamma en sväng.

Trevlig söndag!


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Älska trots! ;) Haha, usch, det kan blir riktigt jobbigt ibland, men va gör man liksom? Alla måste ju tyvärr gå igenom såna perioder.. :/



Kramar

2010-12-05 @ 09:11:51 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥ Gravid

SV: Tack så mkt :)



Ah okej. Hur gick det för dig då? Hade du ont ofta? Gjorde dom något åt det?

Kram

2010-12-05 @ 15:26:24 / URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Vill tipsa om tävlingarna i min blogg. Det kommer upp nya med jämna mellanrum och för tillfället pågår två stycken. Det du kan vinna är:



-Velourbyxor

-Presentkort på Saltå Kvarn



Välkommmen in och delta!

2010-12-05 @ 17:07:43 / URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Erika Wilhelmsson

Vad härligt att du ändå kan se positivt i saker när barnen är jobbiga :) Min wille är bara bebis än, men han har redan börjat trotsa på att absolut inte sova!!! haha.



Ps. Lycka till i tävlingen om det hemliga paketet från MyKidoo på min blogg :) Hälsningar Erika-Mitt Nya Liv

2010-12-06 @ 00:11:42 / URL: http://noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: