pussgurka

Idag var Robin till förskolan, men det blev lite bråttom imorse för han bestämde sig för att sova ända till 7.30! Varför kan han inte gjort det när han inte behövde gå upp? Hela natten har faktiskt varit bra, han sov i sin säng till 5.30 ca, utan uppvak och sen till 7.30 då. Hoppas på fler såna nätter :)
Men iallafall, jag är med på förskolan den här veckan eftersom det var så längesen han var där. Först ville han inte släppa mig, men när han märkte att jag följde med in så blev det lite bättre och under samligen så sprang han iväg och lekte med en traktor. Det verkar också som att han fått en kompis :) Robin var väldigt intresserad och petade på honom och slogs och så(väldigt snällt!), men killen brydde sig inte så mycket och dom lekte lite med bilarna sen :)
Så han har ju lekt och lekt, men kikar lite då och då att jag är kvar. Ibland kom han också för att få en kram :) mys killen ♥

Sen nu när han skulle sova så låg jag bredvid honom, jag hörde att han höll på med ena nappen så jag kollade upp och då hade han tagit bort nappen ur munnen och putade med läpparna mot mig! Pussgurkan♥♥


Nu ska jag svara på lite kommentarer :)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Visst är det skönt när sömnen funkar som den ska?

2010-12-08 @ 09:28:58 / URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: