godkänd natt

Robin sov riktigt oroligt igår kväll så jag gick och la mig strax efter 21.00 och då tog jag med honom till vår säng... Sen vaknade han till lite vid 5, men han somnade om. Sen vaknade han igen vid 6.30 och det är absolut en godkänd natt! Hoppas han är lite piggare idag, eftersom han var så trött redan vid 16.30. Han ville inte äta eller något alls så det var ju bara att lägga honom när han fått i lite mat i magen.
Idag har han hostat så mycket så han nästan spydde! Usch, stackars lille ♥
Så han blir ju hemma hela den här veckan... Hoppas som sagt bara att det inte blir jobbigt att komma tillbaka till förskolan sen.


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Usch då, stackars liten! Jäkla hosta! :(

2010-12-02 @ 09:47:00 / URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: