Varberg

Hej!

På väg ner till pappa stannade vi till vid sickelsta(?) nedanför Örebro för att äta våra mackor vi hade med oss. Robin körde...

Det var så många getingar där vi vi satt i bilen och åt. Kom på att det finns ett skrik som går i släkten, både jag, syster och lille T lät likadant ;D Mitt skrik skyller jag på att getingen satt I min hand...!
Resan gick bra, men det gick åt lite russin och mariekex :D


På onsdagen var vi in till varberg


gick på standen lite...

(Robins söta fotavtryck)

Sen var det dax för Robin att sova

Då gick vi upp vid fästingen och kollade

Utsikten på väg upp


Sen är det massa bilder med oss som var med, men jag har inte fått något godkännande än... Så ni får nöja er med dessa kort så länge :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: