Så kan man också leka!

Idag ska jag ev ner på stan för att först träffa Emma :) Sen ska jag träffa lite fler flickor för att fika, mys :) Hoppas att Robin blir hemma om det nu blir så många timmar... Imorgon är det kalas dax igen hos mamma, men det kommer vara både roligt och tråkigt. På torsdag åker syster med familjen hem till usa... Kommer dröja alldeles för länge innan vi träffas igen! Men nu ska vi tänka positivt, det är fortfarande några dagar kvar! :)

Robin sov bra i sin säng ända fram till 4.45, då fick han komma till oss. Men tydligen ville han ha morgon då... Inte jag så mycket, så efter lite bök somnade han om till 7 iaf. Det är absolut godkänt :)

Igår var vi en sväng till lekparken också, det var en dagmamma där så det fanns lite fler leksaker än vi hade med oss, Robin (jag) frågade om han fick leka med det och det fick han. Gissa vad han valde av allt som fanns? En traktor! Han är helt galen i traktorer, lastbilar, bilar och sånt.  Och så sitter han och låter som en bil eller traktor eller vad det nu är han leker med :)

Ja, såhär kan man ju också leka :D


TJING!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Mouzieephoto

Vilken bus..

2010-08-18 @ 22:18:42 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: