en dag i bilen!

Hej!

Nu är vi hemma från pappa, kom hem runt 21 igår och det var bara att "slänga" Robin i säng direkt! Han somnade i bilen när det var ca 3 min kvar, efter försök från mig att hålla honom vaken, men han började bara gråta när han inte "fick" sova... Annars gick resan ganska bra, vi fick stanna ganska många gånger pga toabesök, matning, lunch för oss andra och blöjbytning. 9 ½ timme tog det ner, igår åkte vi runt 10 och efter några stopp kom vi hem vid 21 som sagt. En dag i bilen... Bilder från vad vi gjorde kommer lite senare när jag har haft in bilderna på datorn :)

Nu vet ni att vi lever iaf :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: