alldeles själv-mys

Nu ska jag sätta mig vid tvn och kolla på bröllopsduellen, ev så kanske det slinker ner lite cola och marabou polka också :) Nu när jag är själv hemma får jag ju iaf bestämma vad som ska kollas på, en grej som är bra iaf :)

Robin fick läggas lite tidigare idag för han var så trött, gröten ville han bara ha några skedar av, 1 sked spottade han ur. Satt bara och gnällde, och mitt tålamod testades för 100000 gången idag. Så det fick bli sängen...

Nu ska jag njuta alldeles för mig själv :D


TJING!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Mouzieephoto

Tack så mycket, jo den var underbar! Hur är det själv?

2010-08-14 @ 11:04:38 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Kristin - Mouzieephoto

Idag så ska vi nog först tahem lilltösen så min väninna som är på besök får hälsa lite på henne sen bär det av ut i det fina vädret med kamerani högsta hugg. Vad jag ska foita det vet jag inte men något annat än människor denna gång iallafall :) håller på att pkanerar för en session som jag ska fota på tisdag på en 6 veckors liten kille :) Sj då? har du fått lugn ocvh ro nu...

2010-08-14 @ 11:46:01 / URL: http://mouzieephoto.blogg.se/
Postat av: Sofia Helgesson

Hejsan!



Har sett att du har bloggat om Marabou Polka och vill därför tipsa dig om allt kul som händer kring den nya chokladsmaken! Vi har bland annat tagit fram ett Polkaspel på Facebook, där du kan utmana dina vänner i att dansa till svängiga polkatakter kombinerat med sköna rock-, hiphop- och popbeats. På http://apps.facebook.com/polkaspelet kan du testa dina danskunskaper och samtidigt tävla om fina priser. Du kan även ladda ner Polka låtarna där. Vi har 1000 DJ Hero-spel som ska hitta sina ägare och dessutom har vi 1500 unika Polka-handdukar som andrapris. Eller kanske vill du träffa oss under sommarens polkaturné? Läs mer om allt kul som händer på http://www.marabou.se/polka/.



/Sofia

2010-08-16 @ 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: