Så kan det gå :)

Godmorgon!

JAG vaknade innan Robin imorse, först låg jag bara och kollade på honom, men så tänkte jag att jag kan ju sätta mig här lite. Så det gjorde jag, han vaknade 7.20 idag och jag tror jag vaknade runt 6.40, konstigt att man inte sover när man får... :)

Idag ska vi iaf ner på stan och träffa Emma för att äta lite lunch. Beroende på när Robin vaknar får vi se vart han äter, hemma eller på stan :)

Verkar bli lika härligt väder idag med, det tycker vi om. Igår hade jag ner vinterskorna och tog fram mina vita tyg skor, men såg att dom var lite skitiga så det blev att kasta dom i tvätten.

Robin blir bara duktigare och duktigare på att gå. Han går nästan hela den långa hallen vi har, när han känner att det börjar bli lite svajigt så tar han bara imot sig mot väggen tills balansen är bra igen och så fortsätter han :) Min lilla skrutt :)

Inatt måste jag varit riktigt trött. Kommer inte ihåg hur jag kom till Robins säng när han vaknade, jag kommer ihåg att jag lyfte upp honom, men inte så mycket när jag tog med mig honom till vår säng. Kollade inte ens var klockan var förrän efter ett tag(jag vet inte om jag hade somnat eller om jag kollade på klockan när jag hade lagt honom bredvid mig), den visade iaf 00:22 så det var ju väldigt tidigt att hämta honom till oss. Han brukar normalt inte ligga där innan P går till jobbet. Men så kan det gå ibland :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: