nya katter

Godmorgon!

Idag vaknade jag innan Robin igen, fast bara några minuter...

Igår var vi upp till mamma, dom har skaffat 2 nya kattungar så vi ville dit och kika på dom. Åhh så söta dom var! Tänk om katter alltid kunde vara så små, det hade ju varit perfekt :)
Tur var det att vi åkte upp dit förresten, för mamma började prata om att vi skulle ner på stan idag och det hade jag totalt glömt bort. Annars hade hon fått stå och vänta på oss i evigheter nere på stan och vi skulle varit hemma och inte anat något :)

Det blev mat på Tzatziki i lördags, istället för z krogen. Väldigt gott, men dom har ju högt priserna rejält så det är inte ett ställe man kan äta på varje helg...

Nää, nu ska jag fixa frukost åt Robin, sen ska jag duscha och fixa mig så jag ser lite normalare ut, sen ska jag äta frukost och Robin måste äta lite mellanmål och så vill han säkert springa runt lite också innan vi ska ner på stan och han måste sitta i vagnen. Det ska vi hinna på mindre än 3 timmar. SHIT!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: