jag tänkte visa vad Robin fick igår

Ja, var ju ner på stan igår. Egentligen är det en riktigt dålig tid för mig och Robin att åka ner dit vid 10 eftersom han brukar sova vad 10.30 och han sover inte alltför bra i vagnen. Han somnade precis innan vi mötte mamma, sen vet jag inte om han hörde hennes röst och vaknade pga det. Vaknade gjorde han iaf, så han sov 1 min kanske. Självklart gjorde det att han blev super duper övertrött sen vid 12, när vi satt och fikade och Robin fick lunch. Han satt och skrek och skrek, inget hjälpte! Efter mycket om och men med smekning över hår, vaggande av vagnen, sjungning(av mamma) och körande över kullerstenarna så somnade han iaf. Men så tänkte jag att OM jag tar bussen hem så kommer han ju vakna så fort vi kommer innanför dörren, och då behövde han ju verkligen sova också. Så jag GICk hem istället. Tog 1 timme, så det var ganska lagom. Men eftersom jag gått på stan också så blev det ju kanske som en 3 timmars promenad. Kanske därför jag fick ont högst upp där benen och höften möts. Brukar få ont på ena sidan när jag är ute och går, men igår fick jag ont på såda sidorna. Men nu har jag helt kommit bort från tråden. Tänkte visa vad Robin fick igår

Keps till sommaren

Och en mössa att ha nu och 5 år framöver :)  ( storleken var 3-6 år, men han var så cool i den och att den var lite toppig gör inget, ser ut som att den SKA vara så)

När jag knäppte korten nu på morgonen så hann jag precis ta korten innan både kepsen och mössan togs av :)


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: