Jag är kär!

Var ju på en hudvårdsklass igår. Jag tro det eller ej men jag blev helt "såld" på produkterna, speciellt satin lips och satin hands. Så vill någon köpa det åt mig så klagar jag inte ;D Funderar på att köpa det själv för så HIMLA dyrt var det inte och jag tror att det räcker ganska länge. Men alla produkterna vi fick prova var hur bra som helst! Hade jag haft pengar hade jag köpt lyx paketet eller vad det hette, som kostade "bara" 3900:- Men jag fyller ju år i höst *pik pik* ;)

Blev lite senare än vanligt i säng igår och ganska tidigt upp så jag är väldigt trött idag, mina ögon hade gärna slagit igen några timmar till...

Nu ska jag fixa välling åt grabben här!


TJING!

Kommentarer
Postat av: Susanné

haha jag vet! Jag vart också helt såld på produkterna när jag var på min första hudvårdsklass=) Vart helt kär! =) Men nu är jag konsult så vill du ha en hudvårdsklass eller om det är någon produkt du vill testa så är det bara att du hör av dig till mig så fixar jag det=)

2010-04-23 @ 15:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: