Han vet nu hur man...

Kläderna jag köpte till Robin igår kom idag. Helt otroligt! Nu ska jag bara slå in dom i disney pappret jag köpt, sen behöver jag inte oroa mig över att Robin kan få syn på dom HAHA

Idag gjorde han en rejäl vurpa! Jag hade precis satt ner han på golvet efter ett blöjbyte och så började han gå mot sin säng, men jag vet inte om han snubblade över matt kanten eller vad han gjorde för han flög med huvudet rakt i spjälorna så han fick en bula och blåmärke. Min lilla älskling! Tur att det onda gick över ganska fort iaf...

Sen har jag ju glömt berätta att Robin har lärt sig en ny sak nu. Att krypa!!! HAHA Han går innan han kryper. TokUnge :) Men han tar bara några "steg" eller kryp eller vad man nu kallar det...


TJING!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hihi, vilken duktig kille :)

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 @ 09:12:29 / URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: