graviditeten

Robin sover nu och jag sitter här och dricker lite te :) Satt och kollade igenom massa bilder från graviditeten och när Robin var liten(mindre). När jag ser honom nu så känns det som att han alltid sett likadan ut, fast mindre såklart, men när jag såg bilderna så såg jag ju att så var det inte! Det är knappt så det ser ut som honom i vissa kort, konstigt!
Igår och förrgår så sov han bara en gång på dagen, igår när han vaknade 8 så var han ju inte trött vid 10.30 så han somnade först efter lunch och sov till 15.00 ca. Idag vaknade han 6.20 så han var jätte trött vid 9, idag blir det nog sovtajm 2 gånger.

Ska strax springa ner och slänga i en tvätt också, det behövs!


TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: