vinställ för 2000!

Nu har jag precis lagt sötnos Robin för att sova i vagnen, efter inte ens 1 timme vaken. Men han verkade såååå trött, varför sov han inte längre i sängen för? Så jag också får sova lite extra...

Var som sagt till huset igår, blev en promenad för det var ju så soligt och fint ute! Maria kom och mötte mig då hon och hennes sambo var där och fixade. Tack för all hjälp förresten! Kan ju tacka nu fast allt inte är klart än =)
Jag kände ju igen mig, men det hade hänt riktigt mycket sen jag var där sist. Väggen mellan kök och vardags rummet var borta, så det såg ut som 1 riktigt stort rum. Man ser redan nu att det kommer bli GRYMT när det är klart! Ska knäppa lite kort när jag går dit idag...
Hade ur lite spik ur några lister innan Robin vaknade, sen fick han lite mat och efter det blev det en promenad hem för att laga lite mat åt oss alla. Det är ju det minsta man kan göra som tack för hjälpen.
Är det fint väder runt 11, 11:30 blir det en promenad igen till huset. Vet inte riktigt hur lång tid det tar, men det är MYCKET uppför så man(läs: jag) blir alldeles andfådd. Men det skadar ju inte =D

Min halvbror var också till huset igår, han hade ner det ena plommonträdet. Han skulle fixa det så det blev ett vinställ. Dom hade sett ett sånt i någon affär, men det kostade 2000:-
Nu kan han köpa vin för dom pengarna istället HAHA

Nu ska jag passa på att äta lite frukost innan Robinfisen vaknar =)

Skriv gärna en kommentar om du är inne och kikar här!



TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma =)

drömde att du och jag lagade bea sås inatt haha =)...ska försöka att ta mej til huset en dag ska bara bli lite frisk först! Kram

2009-09-14 @ 10:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: