fashinerande!

Igår när Robin låg på gymmet(måste ju träna HAHA) så la han sig på sidan igen , men den här gången höll han på med fötterna så jag trodde han skulle hamna på mage. Men han flyttade sig bara på sidan runt i gymmet så han såg ut som en banan. Han har börjat göra så många nya grejer nu som att han DRAR ner figurerna i gymmet mot munnen och tuggar på dom, sen finns det en lapp som sitter långt ner på bågen som går över gymmet, den har han också fått syn på och ligger och drar i den. Känns som att han får syn på saker han inte sett förrut och gissa om det är fashinerande(hur det nu stavas)!

Igår hann jag med att

• Dammsuga
• Vattna blommorna
• Göra rent i diskmaskinen( riktigt välbehövligt!!)
• Bädda rent i vår säng
• Bädda rent i Robins säng

Men det blev ingen packning, blev så trött så jag tog en liten power nap i soffan med Gubben i knät när Robin ändå låg och sov i vagnen(det blev nog runt 3 timmars sömn för honom), men jag vaknade av att posten kom... Skulle varit iväg till huset också, men det blev en liten(med betonging på liten) promenad till affären för att handla lite till maten. Ugnsbakad chorizoFalukorv med potatis, hur gott som helst! Robin var så trött när vi gick, men tror ni att han somnade? Nope, han väntade tills vi kom hem för att sova. Men det gjorde inte så mycket, han var ju så himla snäll ändå och bara låg där och kikade.
Jag ska baka kakor till kalaset på lördag tänkte jag, men när jag var på affären igår kom jag bara på 1(!) ingrediens och det var ljus sirap, så jag köpte det iaf HAHA men det fattas bara NÅGRA för att kunna göra dom =D

Nu märks det förresten att Robin börjar bli lite äldre. Han var vaken i ca 3 timmar igår, non stop. Hade det varit för 2 veckor sen hade han varit så trött att han skulle inte vetat vart han skulle ta vägen. Imorgon ska vi till BVC igen, alltid lika kul att se hur lång han har blivit och hur mycket han väger...

Nu har jag svamlat klart för den här gången =)


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: