tårta till frukost?

Igår morse lite efter 9 ringde det på dörren. Det var ett blombud =) Från älsklingen =)
SÅ HIMLA FINA! Det var vita, ljus rosa, mörk rosa och röda rosor blandat ( 20 stycken fick jag det till)
Sen fick jag presentkort på manikyr i borlänge, helkroppsmassage på lust & fägring, presentkort på jysk, en trisslott(nitlott såklart) och en mascara. Den var riktigt bra! Ska kolla om den finns här i sverige, isåfall kommer jag nog att köpa den i fortsättningen...

Sitter och funderar på om jag ska ta och äta lite tårta nu. Är hungrig och sugen på tårta, så varför inte?

Idag blir en heldag uppe hos mamma och co. P kör upp mig dit när han kommer från jobbet(ja, han har jobbat fast det är lördag), innan han ska och fixa i huset så det kanske blir runt 11? Sen är det kalas vid 2 och P hämtar mig nog ikväll när han är klar i huset för dagen. Orka stå ut med mamma och Nathalie i så många timmar =D HAHA näädå, det ska inte vara några problem =D

Nu har jag bestämt mig för lite prinsesstårta... Så....



TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Du måste ha fyllt år va???



Grattis=)

2009-09-12 @ 10:15:57 / URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart man kan äta tårta till frukost! Melker har haft lite feber efter sprutorna men nu är han piggare igen, annars är allt bra! Hur är det med er? Kram

2009-09-12 @ 14:12:47 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vadå orka med mamma och Nathalie i så många timmar?



PAYBACK TIME SNART, MY FRIEND!

2009-09-12 @ 16:15:55 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: