Rubrik?

Idag blir det en sväng ner på stan med mamma. Hon skulle till vårdcentralen lite efter 11 så vi ska ta 10:15 bussen ner för att möta henne och gå dit, sen blir det väl lite koll på stan när man ändå är där skulle jag tro... Efter det blir det kanske till huset, jag tror att mamma ville dit och kolla lite, det händer ju massa grejer och det blir ju inte så ofta hon kommer dit.

Tror att det kommer lösa sig(HAHA) med Robins mage ganska snart, bara han trycker lite! HOHO!!

Inatt känns det som att jag fått sova mer än jag brukar, gav mat runt 00:15 tror jag, sen fick han nappen vid 2 och nöjde sig med den, sen mat runt 20 över 4 och sen när han vakande halv 6 fick han komma och ligga bredvid mig(fick lite mat också). När klockan var 7 vaknade jag, men Robin sov... Hur konstigt var inte det? Tänkte först att jag skulle gå upp, sen att jag skulle somna om, men så vaknade han efter kanske 5 minuter, så då behövde jag inte fundera längre =D Men det var lite jobb att få honom att somna igår kväll, jag sjöng men det hjälpte ingenting, sen när jag började smeka honom på handen så såg jag att ögonen började se trötta ut. Men det var först när jag började smeka honom i håret som han verkligen somnade... Varför kom jag inte på det 40 min tidigare? HAHA


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: