Lilla R i stora B

Morrn morrn =)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Blev ju ganska lång promenad igår, från huset till volvo och hämtade ut packet(råkade visst köpa 2 chokladkakor också, men den ena fick P), gick tillbaka till huset(träffade på en kund från jobbet och pratade lite), stannade lite men tänkte att jag ville hinna hem innan Robin vaknade. Vilket förresten var helt otroligt att han inte gjort än, men han låg väl så mysigt där i vagnen =) Så jag gick hem iaf, mötte en som gör praktik(arbetsträning) på jobbet så vi pratade lite också. Robin vaknade till lite när vi pratade men låg iaf och halv sov tills vi kom hem. Skönt! Sen hände det inte så mycket mer igår... Fleecedressen jag vann komer nog att bli riktigt bra förresten, det var små öron på den! Så himla sött =) Fast Robin behöver ju inte något sånt för att vara söt, det är han ju jämt ändå! =D

Har jag berättat att jag har börjat bada lillen i det stora badkaret nu? Han älskar ju att plaska när han badar och den lilla "badbaljan" är ju så liten(eller så är det han som blivit stor?) Han älskar det iaf! Herreminje vad han plaskar och har sig! Har faktiskt funderingar på om man skulle ta och åka till lugnet och bada med honom någongång. Någon som vill vara med isåfall?




Nu → frukost time!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket härligt kort =) jag kan gärna vara med upp och bada om du vill ha sällskap?!



Kram

2009-09-27 @ 10:55:33 / URL: http://bustroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men vilken sötnos! Och vad mycket hår han har, min skrutt har typ 5 hårstrån... men det kommer väl!

Kramar till er

2009-09-27 @ 23:15:48 / URL: http://livetenligtjenny.blogspot.com
Postat av: Kim

Hi, hi, hi....alltså minns du trollen som man satte på pennorna i skolan? Visste jag inte bättre hade jag trott att det var en tagen bild från de!

2009-09-28 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: