HUSET!

Var till huset en liten sväng igår, läste av vattenmätaren och kikade lite. Jag hade ju bara varit där 1 gång innan så det var kul att vara där... Man såg ju grejer som man inte såg förra gången. Tydligen finns det 2(!) plommonträd, 1 päron träd och 2 äppelträd. Sen en massa buskar som vi inte riktigt vet vad det är för något, men eftersom vi inte ska ha så mycket "skit" i trädgården ska nog det mesta bort. 1 plommonträd tror jag nog att vi behåller iaf, men den måste klippas och ingen av oss vet hur man gör eller vad man ska tänka på... Jaja, det ordnar sig nog =)
Lägger in bilder på huset sen när datorn är fixad =)

Robin har skaffat sig en ny rutin. Han vaknar 5 på morgonen! Men vi ligger och drar oss till 5:30 iaf, det känns inte fullt så tidigt. Så det är inte så konstigt om jag är trött ganska tidigt på kvällen va´?



TJING!  ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Tank vad kul att ni antligen har "kommit in" in huset!Det ska bli kul att se huset nasta sommar,och komma pa fika...!Hoppas det ar bra med alla tre. Det ar bra med oss 4!/C

2009-09-02 @ 13:05:02
Postat av: Jenny

5 urk! Melker sover ivarjefall till 6. Vi ska beskära vårat plommonträd när frukten är plockad, N:s pappa är duktig på det så jag får be om lite tips och vidarebefodra till dig. Kram

2009-09-02 @ 20:18:49 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: