funderingar

Precis hemkommen efter lite promenad. Det var så himla fint väder idag så jag kände att jag ville passa på =) Blev en vända på ca 50 min med MASSOR av backar. Kändes som att benen skulle dööö (har ju lite träningsvärk sen igår), men när dom värsta var över var det riktigt skönt! Mötte 3 olika människor också på promenad, alla hejade. Är det någon sorts "regel" att man hejar på folk jag möter? Förstå mig inte fel, det är bara trevligt att folk gör det, men det fick mig att tänka. Inte hejar man på allt folk man möter på stan?

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen (inte bokstavligt talat)



TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: