Ett litet utbrott!

Jag var så himla trött igår. Låg och halv sov i systers säng medans mamma försökte söva Robin i vagnen. Tror nog att jag somnade till. Sen kom jag på att klockan var ganska mycket så det var ingen idé att försöka få honom att sova, då kanske det skulle bli svårt att få honom att sova för natten istället, inte så kul... Han somnade i bilen påväg hem, men inte förrän han fått ett litet utbrott, antagligen för att visa sitt missnöje att han inte var hemma i sängen den tiden han brukar. Men som sagt, tillslut somnade han. Jag var uppe bara en liten stund till, sen när jag la mig i sängen kommer jag bara ihåg att jag tänkte : Åhh, va skönt att sova........ Sen försvann jag in i drömmarnas land HAHA

TACK FÖR DOM FINA PRESENTERNA MAMMA! ♥



Idag blir det nog att gå till huset, det är sol ute så varför inte en promenad? Tydligen hade det hänt så mycket där igår så P sa att jag inte skulle känna igen mig HAHA Vi får väl se...
Ena grannarna kom tydligen på ett litet besök igår, typiskt att jag inte var där då då.


Nu ska jag lägga Robin i vagnen och sen försöka fundera ut vad jag ska äta för frukost idag


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: