En mänslig napp?

Idag är andra mötet med föräldragruppen(gick ju inte på det första, men dom ringde och sa att det skulle vara 2 gånger till). Men när jag vaknade nu på morgonen så har jag ont i halsen och Robin nyser/hostar, så vi har precis blivit 2 sjuklingar... Så tyvärr blir det nog inte av att gå idag heller, får se om jag är frisk den 17:e.

Igår kväll vaknade jag av att mobilen ringde klockan 23 någonting, ett 08 nummer och jag känner ju ingen där. Tvingade P att svara och det visades sig vara från larmcentralen som har koll på jobbet. Han som ringde sa att det inte var någon som larmat på. Så jag sa att jag är föräldraledig och har ingen aning om någonting om jobbet just nu, så han skrev in att jag är mamma ledig till maj så att dom inte behöver ringa mig igen(nice)

Idag ska vi nog åka och köpa lite grejer till renoveringen, kolla på tapeter och så. Vi har kollat lite på internet men man vet ju inte om dom ser annorlunda ut IRL...

Robin brukar oftast bara sova ½ timme åt gången när han sover på dagarna, igår sov han ca 3 timmar!! Men han ville ha lite mat efter 20 min. och sen fick han ligga och snutta i ca 1 timme ( Jag var en mänsklig napp :)) Sen när jag skulle laga mat så vaknade han ju men jag la ner honom i vagnen och sjöng för honom medans jag fixade med baconrullarna(mmmmmmm va gott) och han somnade nästan om. Men då kom P hem och Robin vaknade till...


Nu ser han riktigt trött ut så jag ska försöka få han att sova lite.



TJING!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag fick Melker för sig att vakna 5.30, efter en natt med väldigt lite sömn, hoppas att han sover på dagen så jag kan vila lite!



Tänkte passa på att göra plommonpuré till lilleman och frysa in, smidigt att ha till vintern. Passar även på att kärna ur plommon och frysa in för att ha och baka med i vinter.



Kram

2009-09-03 @ 08:09:13 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å trevlig att Rapid ringde dig med, dom brukar göra det i mellan åt. Fast jag sa till dom för typ 1 ÅR sedan att jag inte skulle vara där på lääääääänge, dom värkar ha svårt att förstå? Pratade med Andreas i dag och han tyckte det var konstigt att dom ringt mig då han står högst upp på listan? Antagligen vet dom väl att han aldrig svarar när det är något viktigt....=)

2009-09-03 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: