En konstig typ!

När jag var ner med mamma på stan igår så köpte jag en overall till Robin inne på hm och mamma köpte en mössa och vantar som matchar overallen lite =) Thank you mom! Batteriet i kameran är helt slut så jag kan inte visa hur den/dom ser ut just nu...

Efter lite fika tog vi bussen till jobbet där mamma köpte någon blomma(är så dålig på blommor, vet inte vad den hette men fin var den iaf) sen blev det en promenad till stället där hon skulle klippa sig. Hon som klippte tyckte att jag också skulle börja klippa mig där(såklart) för hon var ju mycket billigare än där jag brukar klippa mig*not* det var nog bara runt en hundring och då vet jag att det blir bra iaf. Visst blir det bra för mamma, men jag vill ju inte ha mammafrisyr heller... =)
Iaf efter det blev det en till promenad till huset(hon som klippte kände dom som bodde där innan, tanten var tydligen hur snäll som helst =)) P's syster och sambo med barnen kom sammtidigt som oss dit och då hon ville att barnen skulle sova(Robin sov redan) så tog mamma med sig Robin så tog dom en promenad till OK för att köpa lite kaffe. Jag blev alldeles själv i huset för P och hans systers sambo åkte till byggmax för lite handling(stamkunder??=)).

När jag stog där och hade ur spik ur listerna så hörde jag att det var någon som kom, sen hörde jag Hallåååå, hallååååå. Då var det en gubbe som kom och frågade om vi höll på att flytta in eller ut för han ville ha hjälp att hitta en gata(kommer inte ihåg vad den hette). Jag sa att eftersom min halv pappa kör taxi så kan jag ju ringa honom och fråga, men han ville hellre att jag skulle ringa ett nummer han hade skrivit ner. Sagt och gjort, så slog jag det numret, gav telefonen till gubben så han fick prata. Men tydligen trodde han ändå att det var min halv pappa han pratade med. Han sa bland annat att han stog och pratade med en snygg(!) tjej iaf 2 gånger under samtalet, men tillslut trodde han att han skulle hitta iaf och la på. Konstig typ det där iaf, det luktade lite konstigt om honom också, så nästa gång jag ska vara ensam blir det nog att stänga dörren! Det var en upplevelse i sig =D

Nu ska jag iaf lägga Robin så han kan sova en liten nap så ska jag äta lite frukost(har varit hungrig sen runt 5 tiden)


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: