suite

Jag fick lite sovmorgon idag =) När jag kollade på klockan var den 07:34! Helt otroligt =)

Igår tog jag en promenad till huset, tog ca 30 min. Det roliga är att det tog det för mig att gå hem ifrån huset också och då är det massa uppförsbackar påväg till huset. Måste haft en jäkla fart... "körde" faktiskt om en rullstol i uppförsbacke HAHA Hon som körde måste trott att jag var galen =D
Sen åkte jag och Maria till Lager i sågmyra, jag provade några byxor, men jag kunde inte stänga alla och vissa tyckte jag inte om när dom var på. Hämtade en större storlek av ett par, men dom var så himla låga i midjan ( visade ju för sjutton trosorna), bara obekvämt! Det enda jag köpte var en bodysuite åt Robin i storlek 74...
Sen när vi kom tillbaka till huset var vi nog bara där i 30 min? Så bestämde jag mig för att hem också, så blev det en avstickare in på vivo för köp av taco grejer och lite choklad, måste ju passa på när det är helg =)

När klockan var runt 18:15, 18:30 igår var Robin så trött så jag la ner honom i vagnen och han somnade fortare än fort, men när han fortfarande sov när klockan var 19:30 var det ju ingen idé att väcka honom alls innan jag skulle natta han. Så han sov från 18:30 ca till 07:30 ca med lite mat imellanåt =)

Nu ska jag in på tradera och kika om det är någon som budat över...


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå!! Vad har du budat på? vann du nåt??kram Mia

2009-09-20 @ 13:27:21 / URL: http://bustroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: