banan

Godmorgon!

Vi hittade faktiskt tapeter igår. Var upp till Rusta för att kolla först, då hittade vi(läs: jag) en grå tapet som var fin och kostade bara 39 kronor/rulle. Perfekt! Sen att det inte fanns så många rullar kvar och att det kanske blir PRECIS att det räcker(om vi har tur) gör ju inget. I värsta fall får vi ta någon fondvägg. Eller så får vi ta den tapeten i kontorsdelen. Möjligheterna är oändliga =)

När vi kom hem efter den lilla shoppingturen tog jag mig en banan och macka, Robin satt bredvid i sittern när jag tänkte att han kanske vill smaka lite banan. Bara en liten liten sked. Gissa om det gick hem!!! Han fyrade av massor av leenden mot mig=) Gott gotti gott gott!

Hade tänkt att ta en promenad igår, först från huset sen från vivo men sen blev det att P körde mig/oss ända hem ändå. Jag hade ju kunnat ut och gå lite senare under dagen, men jag var för lat... Men idag blir det nog en liten sväng iaf. Fleecedressen ska hämtas ut på Volvo så vi kanske följer med till huset för att sen gå till volvo och slutligen hem. Men det beror lite på hur Robin är idag också. Tänkte prova med lite mer banan idag iaf, eller om det blir morotspuré(hemlagad såklart). Jag vet inte, time will tell I guess =)

Ikväll blir jag ju "ensam" hemma, undrar vad vi ska hitta på? Det ska jag fundera lite på =D


Ha en bra morgon/middag/kväll!


TJING! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja kvällen var jättebra med middag och film. Och snart blir här en sväng till morfar.



Själv? =)

2009-09-26 @ 13:09:33 / URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: