Äntligen hittade jag den!!!!

Hush, little baby, don't say a word,
Mama's gonna buy you a mockingbird.

If that mockingbird don't sing,
Mama's gonna buy you a diamond ring.

If that diamond ring turns to brass,
Mama's gonna buy you a looking glass.

If that looking glass gets broke,
Mama's gonna buy you a billy-goat.

If that billy-goat won't pull,
Mama's gonna buy you a cart and bull.

If that cart and bull turns over,
Mama's gonna buy you a dog named Rover.

If that dog named Rover won't bark,
Mama's gonna buy you a horse and cart.

If that horse and cart falls down,
You'll still be the sweetest little baby in town.




Det är den här vaggvisan jag brukar sjunga för Robin, men det är bara dom 4 första raderna jag har kunnat. Men nu har jag alltså hittat resten! yeiiiiii. Me so happy =D

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Åh, man kanske skulle lära sig några rader, speciellt när man faktiskt känner igen melodin. =) Allt som dyker upp i mitt huvud är julsånger...

2009-09-24 @ 20:12:53 / URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: