4 MÅNADER!

Snart bär det av mot BVC, eller snart och snart. Vi ska vara där 11:15, men det är ju så himla fint väder ute så jag tänkte ta en "liten"promenad. BVC ligger på andra sidan om mitt jobb och tidigare när jag gick hem från jobbet så tog det ca 50 minuter, gick nog ganska fort så det tar nog lite längre tid att gå med vagnen dit. Tänkte gå vid 10...
Idag blir ju Robin förresten 4 MÅNADER!! Min lilla prutt =)
Ska prova att ge honom lite smakisar snart hade jag tänkt, får se hur det går...

Var till huset igår och plockade upp plommon och äpplen från gräsmattan igen, det rasar ju ner! När jag var klar så vaknade Robin, då gick vi in. Men nästa gång jag gick ut för att plocka lite från träden så hade det rasat ner massor igen. Typiskt!
Sen kom mamma dit, hon hjälpte till och klippte ner lite nyponbuskar så får någon annan riva upp dom ur marken sen. Tack mamma för hjälpen!

Idag ska jag hem till mamma och baka lite bullar inför kalaset, sen när jag kommer hem kanske jag bakar dom där kakorna jag pratade om förrut. Om jag kommer ihåg att köpa resten av ingredienserna =D

Nu ska jag äta frukost och fixa ordning mig lite innan min lilla promenad!


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Robin! Smakisar är spännande, här utforskas det för fullt. Kram Jenny och Melker

2009-09-10 @ 19:25:31 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: