Hej allihopa!

Nu sitter jag hemma hos P's mamma igen och skriver lite... I helgen flyttade vi till huset iaf så vi ska till lägenheten för att städa lite. Det måste ju vara det roligaste med att flytta =)  Jag känner mig faktiskt hemma i huset redan, efter bara några nätter. Det måste ju vara ett bra tecken?? =) Det har också kråglat lite med huset, men vad det är om kan jag skriva om när jag har lite mer tid. Vi är inte ägare av huset än iaf, så mycket kan jag säga.

Hoppas hoppas att P's bror hjälper oss med internet snart! I'm losing my mind =D

Ja, det blev ett litet inlägg iaf. Nu ska jag läsa lite bloggar!


TJING!♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va! Nu blir jag nyfiken......

2009-10-28 @ 10:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: