bitterljuvt?

Ja, det blev lite mer än gardinstänger igår på Ikea =) En skål som jag kollat på LÄNGE, en super snygg lampa som jag också kollat på många gånger, en hall matta, badrums matta, krokar till hallen, gardinstänger(såklart),tassar att sätta under Robins säng bland annat. Hmmm, var det något mer? Jag kommer inte på, men det gick på runt 1300:- iaf. Snart måste vi åka tillbaka dit också, vi hittade ett databord och stol som inte gick in i bilen p.g.a att barnvagnen var där. Men men det gör ju inget för mig =) Just ja, det blev ganska många ljus också!

Robin har iaf rullat från rygg till mage nu, armen fick han inte bort under magen när han låg där så det hjälpte jag till med, men rullandet gjorde han alldeles själv =) Pratar gör han också, MYCKET! mammmammammamammama, ibland låter det som att han säger nej och hej också =) Han har blivit så stor, han är ju snart ett halvår! Det låter kanske som en klyscha, men tiden går verkligen riktigt fort. Nästan så man längtar tillbaka. Fick en sån känsla förrut. Satt och tänkte på att nu när han börjat äta riktig mat(ibland banangröt på morgonen, någon puré vid 11,12 och sen gröt vid läggdax) så blir det ju självklart att jag ammar honom mindre, men det känns så ledsamt ibland. Jag vill ju att han ska vara min lilla grabb, självklart kommer han ju alltid att vara det, men förstår ju vad jag menar? Det känns lite bitterljuvt bara, min lilla kille är egentligen inte så liten längre... När jag hittat sladden till kameran så kan jag visa lite bilder både på Robin och huset =)

Nu börjar han bli lite gnällig, dax att sova lite skulle jag tro.


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: