Vilken konstigt ord

God morgon!

Jag måste varit riktigt trött imorse när Robin vaknade, jag kollade på klockan och trodde att den var kvart över 7, sen tror jag att jag somnade om lite och nästa gång jag kollade på klockan så var den 6:15! HAHA det var väl bara önsketänkande första gången =D

Vi får se hur det blir ikväll, jag och P skulle ju på julbord med hans jobb och min syster skulle vara barnvakt men medans jag nattade Robin igår ringde hon och sa att hon hade ont i halsen så hon visste inte om hon kunde vara barnvakt idag. Hon skulle höra av sig idag. Hoppas hoppas hoppas. Vet inte vem som skulle kunna vara barnvakt annars... Så typiskt! Första gången vi ska ut tillsammans efter förlossningen. Vilken konstigt ord förresten, förlossning. För lossning för-lossning förlossning HAHA

Ska hoppa in i duschen innan Emma kommer hit, så



TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: