kanske kanske kanske

Jag sitter och väntar på att fönsterna ska komma. Dom ringde ju igår och sa att dom skulle komma idag, men dom sa ingen tid så dom kan ju komma allt från 8 till 18 egentligen. Jag som måste duscha. Iofs kommer ju P hem till 12 så dom kan ju komma efter det och när han kommer hem kan jag ju få min efterlängtade dusch =)

Min ena syster som ska ha barn skickade bild på magen igår. Damn säger jag bara. Var JAG också så stor? Det känns väldigt avlägset just nu, men ibland saknar jag den stora magen. Även fast man inte riktigt uppskattar den just när man är där...

Får se när "bossen" ringer idag då, om man har något jobb kvar. Om inte så har jag ev kanske något annat, men jag ska inte jinxa(stavning?) något... Jag är egentligen inte så orolig: Det som händer, händer av en anledning.

TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: