inte ok

Tur att jag gick och la mig ungefär när jag brukar igår kväll. Först hade jag tänkt att vara uppe lite extra för att umgås lite med P, men så lämnade han mig i sticket för bowling med några kompisar. Iaf tur var väl det, har inte sovit mycket efter klockan 4 idag, eller snarare 03:50 om man ska vara kinkig för det var då Robin vaknade och tyckte att han fått tillräckligt med sömn, men vi låg ändå kvar till runt 5:30 då jag halvsov och han låg och pratade och klämde P på näsan, eller i hela ansiktet kanske man ska säga =) Det får han ta, han behöver ju inte gå upp, han kan ju somna om...

Ska snart ge han lite mat och så vill han säkert sova snart. Usch va tråkig jag känner mig idag, gnäll gnäll. Förlåt för det! ♥



TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny/esprit

Man får gnälla! Även om det för det mesta är helt underbart med barn finns det jobbiga dagar. Jg har märkt att bara jag skriver om det/får gnälla lite så känns det direkt mycket bättre!



Just nu växer Melker med en rasande fart och lär sig nya saker varje dag. Klåfinger apan kommer åt allt ... blir mycket ajabaja just nu!



Kram

2009-11-14 @ 07:41:28 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack, det tyckte jag med=)

2009-11-14 @ 12:00:56 / URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: