icke sa nicke



Igår köpte jag kalops till Robin, men det blir inte förrän idag han får prova det. Men jag köpte välling också och det provade vi igårkväll. Men han ville INTE dricka från flaskan så vi ska prova med att köpa nya "gummigrejer", igår så fick han välling på sked =D Det gick ner hela 80 ml! Tänkte att han kanske skulle sova bättre inatt, men icke. Han vaknade 1 timme efter att jag gått och lagt mig och sen ville han ha mat igen vid 2 och 4, vid 4 somnade han om i vår säng men vaknade igen vid 5:30...

Det blev en promenad på ca 1 ½ timme igår, men när det bara var 15 min kvar hem så vägrade Robin att sitta i vagnen så jag fick bära på honom och köra vagnen. Fast jag ringde P så han kom som tur var och mötte oss. Robin väger ju liiiite mer nu för tiden, så det blir ju lite tungt att bära på han...

Idag då. Blir att åka upp till Puttbo på lite mat, men det var inte förrän 15 tydligen. Vet inte vad som händer innan.
Nu: Gnäll Robin.


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: