grattis sötnos!

Inatt har Robin bara vaknat vid 2 och 5(och sen vid uppgång vid 5:45). Kändes riktigt konstigt(men skönt) att vakna för att Robin inte vaknat. Blev ju lite orolig, men så hörde jag att han rörde lite på sig och jag somnade om på 2 röda =)

När han vill ha nappen nuförtiden så gör han lite smackande ljud med munnen, det är ju bra att han kan kommunicera mer och mer =)
Idag blir han ju stora killen förresten. HELA halvåret! Vart tar tiden vägen?? Älskar dig mer och mer för varje dag Robin!!






TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Robin på ½ årsdagen! Attans vad tiden går fort just nu, jag ska börja jobba om 2 månader!



Allt bra med er?



Har Sara här på besök ett par dagar, tokkul!



Kram

2009-11-10 @ 19:28:07 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: