Goda äpplen!?

Ja igår var det alltså fars dag om det skulle varit någon som missat det =D P fick lotter och kexchoklad av Robin, blev en vinst på hela 25 kronor HEHE

Inatt när jag var upp såg jag ett rådjur som var och gick precis utanför staketet längst med vägen och i morse när jag precis klivit upp så kollade jag ut genom fönstret då kom ett rådjur gående precis utanför fönstret och hoppade sen över staketet. Den måste varit inne i trädgården och ätit äpplen som sitter kvar i träden =)
Har jag berättat att vi hade en älgko med 2 kalvar som åt äpplen här för några veckor sen? Måste vara riktigt goda äpplen =D

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir nog bara att vara hemma idag. Eller om det blir en promenad, det beror på vädret...

Kalopsen var väl ingen favorit direkt, den gick ner iaf. Självklart var det bananen till efterätt som var godast, då öppnade han munnen om det inte gick fort nog =)
För någon dag sen när han skulle få lite gröt på morgonen så kom jag precis tillbaka till v rummet från köket (Robin låg i gymmet) när jag fick se att han låg på mage. Så nu har han vänt sig 2 gånger från rygg till mage...

    (Det här var när han vände sig från mage till rygg)


Nu kommer jag inte på något mer intressant att skriva om så


TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: