Fot fetisch!?



Robin såg sin fot och tyckte att den såg god ut =)

Nu har det kommit snö igen, den här gången ligger det kvar på marken också men vi får se hur länge...
När klockan var lite efter 8 igår kväll satt jag och halvsov i soffan. Klockan 9 gick jag och la mig. P som går upp kvart över 2 på natten gick och la sig efter mig. Iofs låg han och sov 2 timmar i soffan tidigare under dagen... Inatt vaknade Robin vid 1 och 4, sista gången fick han ligga kvar brevid mig, sen så sov han till 5:30 ca...
Jag klippte(försökte) hans lugg igår för 2 gången, men han höll ju på att röra huvudet HELA tiden så jag vet inte om det blev så bra. HAHA

Nu: frukost =)



TJING! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: