Det händer mycket nu!

Haj haj =D

Ja, som rubriken säger så händer det ganska mycket nu.
Var ner på stan tidigare idag och fikade med en jobbarkompis och hennes son Neo *cutie pie*.
Nu på kvällen avslutades min första auktion på tradera, det var lite kul att prova faktiskt. Får se om det blir någon mer. Vet ju inte om vi kommer att skaffa ett till barn och vet ju inte om det kommer att vara en pojke så det känns ju lite dumt att sälja massa kläder som man kanske kan behöva sen?
Imorgon kommer ÄNTLIGEN fönstrena, så sen är det bara att ringa montören som ska fixa dom. Förhoppningsvis kommer han SNART och sätter upp dom.
Imorgon ska även chefen(?) ringa så man vet om man får behålla jobbet eller inte. Min butik ska ju tyvärr stänga, några av oss kanske får fortsätta i den andra falun butiken, men som sagt det vet vi i morgon.
P ringde till advokaten igår och fick veta att tingsrätten skulle kolla upp det ärendet i slutet av veckan(d.v.s inom 2 dagar) så vi kommer att få veta om vi måste flytta eller inte, i början på nästa vecka antagligen. Ska bli skönt att få veta.
På lördag ska Emma komma hit och så ska vi baka pepparkakor och dricka glögg *gott gott*, sen på kvällen ska min söta syster komma hit och vara barnvakt åt Robin då vi ska på julbord med hans jobb. Ska bli kul att få komma ut lite. Hoppas bara att Robin kommer sova sött medans vi är borta så Nathalie inte behöver göra något annat än att äta popcorn och råa nudlar HAHA och kanske kolla på någon bra film?


Nu ska jag nog spela lite =)


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

råa nudlar är gott syster min! (haha)



och förlåt för att jag inte kan komma och vara barnvakt ikväll :(

jag hade kunnat orka ta hand om honom, men jag vill ju inte att han ska bli sjuk så.

Hoppas ni hittar någon annan som kan ta hand om lillen!

2009-11-28 @ 13:17:55 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: