Dagens i-lands problem

Snart bär det av mot jobbet. Men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå eller ta bussen, fast det blir nog en promenad... Så vet jag inte om jag ska använda mina nya skor, om jag ska GÅ dit så kommer jag säkert att få skavsår, men jag vet inte vart mina andra skor är, förrutom mina vita tygskor(sommarskor). Kanske dax att leta reda på dom andra? Det är iaf Dagens I-lands problem =D

Efter mötet blir det stan med Emma och Sara, en liten fika. Trevligt trevligt! Ska försöka komma ihåg att hämta ut en brandvarnare från Dalarnas också...

Nu har jag hittat kablen till kameran förresten så här kommer en liten bild på Robin:





Jag tänkte visa lite bilder hur det ser ut i huset nu också, men det gör jag lite senare när jag har lite mer tid =)



TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-11-06 @ 07:44:51 / URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hälsa systrarna!

2009-11-06 @ 08:00:36 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: