Är jag otrevlig?

Det blev en liten promenad igår, till P's mamma. Vi var där ett tag och Robin fick äta sin "lunch" där sen följde hon med på promenad hem hit, fick ta det lite lugnt då hon har problem med knät. Sen kom P's bror och tjej med en kompis hit och kollade på Transformers 2 =D Såg att det var visst en hel del jag missade i Fredags när vi kollade på den HAHA Men jag började bli lite mosig mot slutet av filmen ändå och då var klockan inte ens 20:00. Sen medans dom andra satt och pratade satt jag och småsov i fåtöljen. Ska jag inte kunna hålla mig vaken ens när vi har folk här? Riktigt otrevligt av mig, men inget att göra åt... Robin var iaf på sitt allra trevligaste humör hela dagen igår. Bra det! =) Men natten var inte rolig, han vaknade första gången när jag precis hade somnat(i sängen), sen har det blivit några gånger under natten, kommer inte ihåg några tider då jag är så himla trött!

Som jag skrev tidigare så kanske det blir IKEA idag, får se om dom ringer och frågar oss =D



(Här ser ni även den pyjamas som är lite stor men som jag tycker är så himla söt)


TJING! ♥


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

tack för tipset! har dock redan kopieringsskydd på min sida men det går ju ta bilderna ändå tyvärr!



kram

2009-11-23 @ 10:42:35 / URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: