3 nya bilar

God morgon =)

Idag blir det en tripp till BVC, ska bli riktigt kul att se hur lång och tung han har blivit. Hoppas att det inte regnar, så jag kan ta en promenad dit. Annars blir det ju bussen och då kommer jag fram ca 30 min för tidigt.

Igår var vi först till City Gross för att kolla efter fönster lampor, men vi hittade inga som vi tyckte om. Då blev det en avstickare mot Rusta för att kika om dom hade några där. Men nope, inte det. Men vi kom därifrån med 2 tavlor och en matta till Robins rum med Bilar på
                                                                      

Sen åkte vi in på lampshoppen på stan. Kan man inte hitta någon lampa där, vart ska man då kolla någonstans? Till slut kom vi ut med 2 nya fönsterlampor, så P fixade dom igår. Nu ser det mycket mer hemtrevligt ut här hemma.
Till middag igår blev det kycklinggryta. Konstigt nog har vi aldrig gjort det förrut, det vart helt ok men nästa gång får det bli lite mer kryddat och kanske vänta lite mer med att lägga i grönsakerna så det är lite tuggmotstånd kvar. Men som sagt, det var helt OK =)
Nu ska jag komma på något gott att baka till på fredag, tydligen kommer ett par kompisar hit för att kolla på nya Transformers filmen. Den ena är tydligen väldigt kinkig av sig, men man kan ju bara göra sitt bästa =)


TJING! TJING! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: