2:an

Igår fixade vi i Robins rum, nu är det bara väggen/garderoberna mellan rummen som fattas. Det blev faktiskt riktigt bra! Visar bild sen =D
Inatt använde han en pyjamas i storlek 74! Den är lite stor, men den är så himla söt så jag kunde inte låta bli!  HAHA

Kollade ju på Transformers 2:an igår. Men jag satt och nickade till i soffan! Usch vilket dåligt sällskap jag har blivit. Men det är rätt kul. På vardagarna är det P som sover i soffan, men på helgerna är det jag! HEHE
Fast inatt när jag gav Robin mat vid 3 så hade inte P gått och lagt sig, men när jag gick på toa så låg han och SOV i soffan. Han skulle bara lägga sig ner lite, ca 3 timmar tidigare! =D

Idag vet jag inte vad som händer. Inget inplanerat. Men imorgon blir det nog en tripp till IKEA med mamma och co


TJING! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm... deckare är det jag är bäst på. Läser dock en hel del annat så några tips ska jag väl ha. Har du läst Denise Rudberg? Riktiga chiclit men bra. Får sondera bokhyllan lite och återkomma med fler tips



Kram

2009-11-21 @ 19:46:20 / URL: http://frokenfranzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: