Kom igen nu då!

Jaaa, natten har gått utan att något hänt idag heller... Ena systern åker till England idag och kommer hem på söndag så hon tyckte att jag skulle vänta. Får hoppas att bebisen INTE lyssnar på henne :)
Jag vill också ut och resa, men nu har jag ju gjort mitt val och jag har ju ändå rest rätt mycket ändå. Vi har ju pratat om det, men vi kommer nog vänta ganska många år innan vi reser nästa gång. Vill att barnet ska förstå vad man säger så man inte behöver hålla koll HELA tiden. Man vill ju ha lite "ledigt" och chilla lite HAHA. Kanske om man tar med sig någon som barnvakt?? Näää det vill man ju inte heller. Ska vi åka någonstans sen så blir det antagligen till syster i USA då, känns bättre att åka dit än att åka till tex grekland eller egypten. I USA vet man ju vart man ska om det skulle hända något, känns lite mer likt Sverige om man säger så... Och så finns det ju barnvakt där i form som syster yster :D Frågan är om hon kommer ha tid att vara barnvakt då...
Än så länge är det bara drömmar. Först och främst ska väl bebisen ta och komma ut  :P

Hoppas ni håller tummarna med mig om att det händer något SNART!








♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna, ni ska bara veta hur spänd jag är, vill bara se ungen NU! :D ;)

2009-05-07 @ 17:30:03 / URL: http://njohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: