Inatt har ...

Inatt har jag haft en härlig natt kan jag lova! Vi gick och la oss runt midnatt, provade att lägga honom i vagnen men då började han bara gnälla och då kan man ju inte sova. Så jag la honom i vår säng och han (jag med för den delen) somnade på en gång... 2 timmar senare vaknade vi och han fick lite mat. Varje gång jag vaknade till inatt och kollade till honom så låg han antingen och sov eller så låg han och kollade på mig men sa inte ett knyst :) 1 gång bytte jag blöja inatt och jag gick upp runt 9 av att JAG var riktigt hungrig. Riktigt stolt var jag!! tyvärr är det ju inte säkert att det kommer vara så inatt eller någon annan natt, men man kan ju hålla tummarna :)

Är det någon som vill att jag berättar om förlossningen? VARNING! Kan bli riktigt lång läsning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta =)

2009-05-16 @ 18:56:20
Postat av: Anonym

Gud vad härligt det låter! :) Mysigt med en snäll liten bäbis haha



Ja, berätta gärna! Vore spännande att läsa.

Gud vad söt han är!!

Kram

2009-05-16 @ 19:04:19 / URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: