Tips tack!

Ont i ryggen! Antagligen av sängen, men jag känner att jag skulle vilja ligga på mage för att sträcka ut ryggen riktigt. Men det funkar ju inte så jätte bra just nu. Finns det något annat sätt? Det är ju riktigt svårt att sova när man har ONT ont ont i ryggen, så det är ju inte konstigt att jag är trött hela dagarna. Skulle vara skönt att vara utvilad till förlossningen.

2 nätter i rad har jag drömt att jag har fått bebisen. Första natten hade han också drömt det :) Men jag drömde att hjärtat inte slog som det skulle på den så man fick hjälpa till och trycka på bröstet, fast bebisen verkade må bra och låg och log mot mig...
Inatt drömde jag att vi var 6 stycken som låg i samma sal på BB, men min bebis (det var en flicka) hade redan lärt sig att prata så jag låg där och pratade och hade mig med min bebis. SJUK dröm kanske?

Jag är redan så himla laddad för att bli av med bebis kilona jag gått upp! Som jag känner nu kommer jag nog att gå långa många promenader med vagnen + med amningen så hoppas jag att det kommer gå ganska fort iaf så jag kan köpa nya kläder. Är sjukt trött på mamma kläderna nu...











♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vill inte låta negativ men jag hade oxå skit ont sista tiden i ryggen! börjar bli tungt åt kroppen sådär mot slutet! Bara bäbisen kommit så ska du se att de snart försvinner:)

2009-05-05 @ 09:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: