Nyheter =)

Fick ett väldigt trevligt telefonsamtal igår :D Kan inte berätta VEM då hon inte sagt det till alla och jag vet ju inte vem som läser detta. Meeeeen iaf så fick jag veta att det är en som är med barn :) Kommer att bli sååå kul! Jag blir alltid så himla glad av såna nyheter!!!! En som brukar ha svårt att hålla sig för att berätta hade tydligen vetat om det sen i måndags, hur den personen klarat sig utan att säga något är HELT otroligt :)


Det roliga var att jag drömde något liknande natten till igår. Fick reda på att en kompis från gymnasiet var med barn och en annan kompis hade glömt bort att berätta det för mig.
Så jag måste kännt det på mig, ganska coolt :)


Ska ev till rättviksmarknad idag. Han skulle kolla efter nya solglasögon och jag vill isåfall köpa lite GODIS :)
Sen i kväll ska vi på bio och kolla på WOLVERINE. Jag är ju helt såld på X-men filmerna så den här måste vi också se :) Bara inte vattnet går när vi sitter där och kollar HEHE

Många :) i det här inlägget men det får ni stå ut med :)







♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Mina tävlingar:



Avslutas 29 juli
Samarbetspartners: